Son Başlıklar :

Kiralamayın, satın Salih Uçan'ı

18 Ağustos 2013 Pazar

Çok sert Salih Uçan eleştirisi: "Bu çocuk için iyi şeyler yazmaya çalıştım hep. Bir özelliğini görünce bıraktım. Artık kiralanmalı demiyorum. Satılmalı diyorum."

Hürriyet yazarı Altan Tanrıkulu, Konyaspor maçındaki oyununu eleştirdiği Salih Uçan ile ilgili sert bir yazı kaleme aldı.
İşte Tanrıkulu’nun Salih’le ilgili ortaya koytuğu o eleştiri:
Bu çocuk için iyi şeyler yazmaya çalıştım hep. Ama bir özelliğini görünce bıraktım.
Uyarmaya başladım. Kiralayın, dedim. Akıllanmalıydı çünkü. O formanın, o camianın değerini öğrenmeliydi uzaktan bakınca. U20’de de burnu havalardaydı. Bir gol atınca kendini Taksim’e atanlardan o çocuk.
Şımarmaya meyillilerden. Top ayağındayken dünyayı yarattığını sananlardan. Şimdi soruyorum sana çocuk. Hiç mi utanmadın, sıkılmadın o hataları yaparken. Hiç mi Recep Aydın’ın gösterdiği onur mücadelesinden utanmadın. O formaya gönül veren milyonlarca kişiyi üzmeye hakkın yok senin. Git, nerede yapacaksan orada yap çalımını.Artık, kiralanmalı, demiyorum. Satılmalı, diyorum.
 - Eurosport
Beğen :
 

© Copyright Böbreğini Bas ! 2013 | Design by bobreginibas.com | by Böbreğini Bas ! | Powered by bobreginibas.com.