Merhaba arkadaşlar....
Bu ülkedeki hemen herkesin şans oyunlarıyla illa ki bir bağı vardır. Hiçbir oyun bilmeyen teyzeler bile yılbaşı piyangosu olsun, kazı-kazan olsun denemiştir şansını.
Kimimiz de iddaa'dan deneriz bu şansı. Kimisi çokça tutturur, kimisi son parasını da batırır. Ama istisnasız herkes bu mereti oynarken bambaşka bir alemin içinde bulur kendini. Esas zevk te burada zaten, işin ucunda para olsa bile, her seferinde tek maçtan yatsak bile bir sonraki bültende banko maç görüp "hacı bak böbreğini bas bu maça oyna" demişizdir. Hayatımızda formasını dahi görmediğimiz takımlar hakkında 40 yıllık yorumcular gibi ahkam kesip, atıp tutmuşuzdur.
Bundan böyle iddaa'dan kendince kafayı yemiş birkaç densiz olarak bu blogda biz de kendimizce atıp tutacağız, esas amacımız eğlenmek olup arada yaptığımız kuponlardan para da kazanırsak hayır demeyiz.
Şimdiden hepimize bol şanslar....
Unutmadan:
constantinache / Türkiye


