Bilindiği gibi Süper Lig'de bu zamana kadar takımlar formalarında istediği yazı fontunu kullanabiliyordu. Ama Türkiye Futbol Federasyonu bu serbestiye yeni bir düzenleme getirdi. Talimatnamede şu ibareler yer aldı:
"En üst iki profesyonel ligde yer alan kulüpler, resmi müsabakalarında bu talimatta yer alan ölçüler çerçevesinde "Arial" yazı tipindeki numara ve büyük harfleri kullanmak zorundadırlar."
Bu fontu ilk kullanan takım Beşiktaş kulübü oldu. Avrupa kupalarında mücadele edecek kulüplerimiz ise bu maçlarda istediği yazı fontunu kullanabilecek.
Kaynak: Fanatik

